Persil

Prihodnost je tekočina

Persil je preoblikoval trg detergentov

Pomembni mejniki pri razvoju trajnostnega trga za detergente

Pranje z eno izmed Persilovih najnovejših tekočih inovacij ni samo neprekosljiva izkušnja z vrhunskim čiščenjem in prvorazredno svežino ter čistočo, temveč tudi pomemben prispevek k bolj trajnostni porabi. Sestavni del Persilove globalne tržne strategije je preoblikovanje trga detergentov v smeri inovativnih segmentov s tekočimi detergenti. Georg Baratta-Dragono, višji podpredsednik za področje perila pri Henklu, je povedal: "Do leta 2020 bo tržni delež inovativnih tekočih detergentov, v katerega spadajo tekoče, predhodno odmerjene kapsule in popolno odmerjene tekočina, narasel na 55 % globalnega trga detergentov ..." In vendar se takšno preoblikovanje trga detergentov ne bo zgodilo samo od sebe. Zahteva namenske strategije za blagovne znamke in zadostne investicije. Zato je Persil razvil svoj program "Prihodnost je tekočina". V hitro rastočih trgih je prodaja Persil Liquid tako nedavno narasla in bila ponovno predstavljena z edinstveno, inovativno formulo, ki vsebuje termostabilno mešanico encimov. Za razliko od običajnih encimov ta nova generacija "naravnih odstranjevalcev madežev" ohranja moč odstranjevanja madežev tudi v vročih podnebjih, kjer lahko dnevne temperature zlahka dosežejo 40 °C. Persil z namenom, da potrošnike ozavesti o konkretnih prednostih pranja s tekočinami v primerjavi s praškom, na številnih trgih predvaja izobraževalne televizijske spote. Drug ključni element Persilovega programa "Prihodnost je tekočina" je aktivno sodelovanje s strateškimi prodajnimi partnerji na trženju kupcem in upravljanju z blagovnimi skupinami, da bi potrošnike uspešno usmerili k nakupu bolj trajnostnih tekočih izdelkov.

Zakaj je pranje s tekočimi detergenti okolju bolj prijazno kot pranje s praški? Nekaj vidikov vzdolž verige vrednosti prispevajo k temu, da so Persilovi tekoči izdelki "bolj zelena" odločitev v primerjavi s praški:

"Bolj zelena" izbira v primerjavi s praški

  • Surovine: Tekoči izdelki Persil v primerjavi s praški vsebujejo večji delež surovin, ki temeljijo na obnovljivih virih.
  • Proizvodnja: Proces proizvodnje tekočine zahteva 80 % manj energije kot proizvodnja praškov.
  • Naložbe: Persil neprimerno več vlaga v posodobitev in učinkovitost svojih proizvodnih obratov za tekoče detergente. (dodaj konkretni primer za prihranke pri energiji, vodi in odpadkih)
  • Logistika: Ena doza izdelka Persil Liquid je do 66 % manjša od doze praška, s čimer pri logistiki občutno prihranimo na energiji in izpustih CO2.

Kaj pa vedenje potrošnikov pri uporabi izdelka?

80 % celotnega ogljičnega odtisa, ki ga pušča detergent, nastane med samo uporabo, medtem ko pridobivanje surovin, proizvodnja, logistika in odlaganje skupaj povzročijo samo 20 % celotnega ogljičnega odtisa. Če se zavedamo, da je pralni stroj ključen element v fazi uporabe izdelka, saj potrebuje veliko energije, da vodo segreje in se vrti, je jasno, zakaj ima ta faza tako pomemben vpliv.

Potrošniki so tisti, ki izberejo temperaturo in program pranja, s čimer najbolj vplivajo na celoten ogljični odtis detergenta. Zato je izobraževanje potrošnikov ključnega pomena.

Persil je ustvaril nov logotip za hladno pranje, ki bo od 2017 dalje natisnjen na vseh embalažah izdelkov Persil, s čimer želimo med potrošniki povečati osveščenost in spodbujati trajnostno naravnano pranje.

Persil s tem vsak dan spodbuja na milijone potrošnikov, da znižajo temperaturo pranja in sprejmejo bolj trajnosten pristop k pranju.

Tekočine se v nasprotju s praški raztopijo takoj ob stiku z vodo. Tako so potrošniki bolj pripravljeni znižati temperaturo, ko perejo s tekočinam. Zaradi tega je Persil Liquid ponovno bolj trajnostna izbira kot praški.