Kako lahko zaščitim svojo kožo?

 

  1. Zagotovite zadostno hidracijo
    Zadostna hidracija našega telesa je ključna tudi za pravilno vlažnost naše kože. Na dan je treba popiti vsaj 1,5 L vode.

  2. Jejte dobre maščobe
    Suha koža ne vsebuje dovolj lipidov in zato ne more ohranjati hidracije na naraven način in nima zaščite. Vnos maščob je ključnega pomena za hitrejše obnovo kože in za preprečevanje draženja in srbenje. Pri naši prehrani moramo poskrbeti za vnos dovolj dobrih in zdravih maščob, ki jih vsebujejo losos, sardele, skuše ali slanik.

  3. Izogibajte se negativnim učinkom
    Izogibajte se cigaretnemu dimu, prekomernemu pitju alkohola, izpostavljanju soncu, onesnaženju, ki proizvajajo proste radikale. Da bi to preprečili, jejte hrano, ki vsebuje antioksidante. Kot na primer robide, maline, jagode, peso, artičoke, beluše, brokoli, rumeno papriko, rdeče zelje, beli fižol itd.

  4. Obrišite namesto drgnite
    Po prhanju ali kopeli se osušite z mehko brisačo, ne da bi telo preveč drgnili, zlasti obraz, za katerega je bolje da ga nežno obrišete in ga ne drgnete preveč. Enkrat na mesec si privoščite piling. To vam bo omogočilo, da odstranite mrtvo kožo, ki onemogoča sijaj kože. Piling spodbuja kroženje in izboljša elastičnost kože.